VW Golf VI, 1,6TDI CR DSG, 42900, Zabrze
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Witam,
Chciałbym dowiedzieć się czy warto, byłem już i oglądałem wydaje się wszystko OK. Nie mam niestety doświadczenia w kupowaniu używanych samochodów. Auto kupowane w celach rodzinnych, max przebiegi roczne w granicach 10 - 20k km.
http://mobile-net.otomoto.pl/volkswagen ... 06250.html
pozdrawiam
Bartek
Chciałbym dowiedzieć się czy warto, byłem już i oglądałem wydaje się wszystko OK. Nie mam niestety doświadczenia w kupowaniu używanych samochodów. Auto kupowane w celach rodzinnych, max przebiegi roczne w granicach 10 - 20k km.
http://mobile-net.otomoto.pl/volkswagen ... 06250.html
pozdrawiam
Bartek
- navwiedzony
- 777
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Cześć.
Jeśli chcesz się czegoś więcej o autku dowiedzieć może wybierz się nim na przegląd do ASO. Co prawda zostanie Ci w portfelu parę stówek mniej, ale będziesz trochę spokojniejszy.
Ze zdjęć widać, że to wersja STYLE, która jest całkiem przyjemna i ma trochę smaczków niewystępujących w zwykłych odmianach (m.in. oznaczenia na słupkach B, fajną tapicerkę, inne dekory).
Przebieg raczej sporawy, a biorąc pod uwagę, że to 1.6 połączone z DSG mogą się wnet zacząć pojawiać jakieś problemy. Oczywiście z naciskiem na "mogą", bo wcale nie muszą. Tak jak wspomniałem na wstępie - autko trochę kosztuje i te 3 czy 4 stówki wydane na dokładniejsze sprawdzenie jego stanu (oraz przebiegu i historii serwisowej) w ASO raczej nie zaszkodzą.
Jeśli chcesz się czegoś więcej o autku dowiedzieć może wybierz się nim na przegląd do ASO. Co prawda zostanie Ci w portfelu parę stówek mniej, ale będziesz trochę spokojniejszy.
Ze zdjęć widać, że to wersja STYLE, która jest całkiem przyjemna i ma trochę smaczków niewystępujących w zwykłych odmianach (m.in. oznaczenia na słupkach B, fajną tapicerkę, inne dekory).