problem z skrzynia biegów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mam problem ze skrzynia biegów dokładnie strasznie rzezi przy wstecznym i kolega powiedział mi żebym wymienił na diesla skrzynie cy to zda egzamin w moim golfie III GTI 20 JAHRE 20 115km prosze o pomoc
A czy kolega wie, że skrzynia od diesla ma inne przełożenia bo jest zgrana z silnikiem osiągającym w porywach 4200-4400obr?? Pociągniesz ja parę razy pod 6200obr. i pewnie możesz szukać następnej.
a nie wiedziałem dzięki wiec muszę szukać nastepnej ... a od 1,8 by pasowała jestem nowicjuszem wiec wole poradzić się kolegów ze starszym stażem :)bo nie moge znaleźć do 2,0 litrowego ...
wejdzie z 1.8 tylko z tego co wiem trzeba coś przekładać, mechanik powinien Ci szybko odpowiedzieć. nie pasuje P&P ale kumplowi w GTI z ADY tez padł wsteczny - u niego podobno dało się to naprawić bo tryb od wstecznego się posypał czy coś ale znalazł dobrą skrzynie z 1.8. ogólnie nie powinno być problemu.
tylko że też jest sprawa przełożeń. u kumpla jest skrzynia z paska. jak jechałem jego golfem to miałem wrażenie że biegi są krótsze niż u mnie. kumpel tez to stwierdził
tylko że też jest sprawa przełożeń. u kumpla jest skrzynia z paska. jak jechałem jego golfem to miałem wrażenie że biegi są krótsze niż u mnie. kumpel tez to stwierdził
Re: problem z skrzynia biegów
Adaś sorry za odkop ale jak jeszcze nie rozwiązałeś tematu ze skrzynią to znajomy ma MkIII GTI na części i coś się może uda wyrwaćowen87:) pisze:mam problem ze skrzynia biegów dokładnie strasznie rzezi przy wstecznym i kolega powiedział mi żebym wymienił na diesla skrzynie cy to zda egzamin w moim golfie III GTI 20 JAHRE 20 115km prosze o pomoc
Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827