Klimatyzacja VW Bora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klimatyzacja VW Bora
Witam, problem dzieje się juz od jakiegoś czasu tyle że latem nie jest to tak uciążliwe. Mianowicie pierwszy problem polega na tym, że włączając nawiew na np. nogi+ przód całkowicie odcina nawiew na nogi, tak samo jest z nawiewem na szybę, działa tylko wtedy gdy ustawie jedno z nich. Drugi problem jest taki że jadąc w dłuższą trasę zauważyłem pewien błąd w działaniu klimy. Mając stałą temepraturę (23stopnie) co jakiś czas jest nagle strasznie gorąco, aż duszno, potem to mija i leci normalne, świeże powietrze, na początku myślalem że mi sie wydaje ale jest to ewidentnie odczuwalne. Dodam że mam problem jeszcze z fotelami, kierowcy w ogole nie działa, pasażera jak sie zachce, raz normalnie działa, raz w ogole. Wiecie co może być przyczyną? Jestem totalnym laikiem wiec bardzo bym prosił o wyrozumiałość no i jakieś pomysły. Dzięki, Pozdrawiam
Klimatyzacja VW Bora
Jesli jestes totalnym laikiem to myslisz ze samo sie naprawi jak np. postukasz w konsole? co jestes w stanie sam zrobic ? sprawdzisz instalacje elektryczna ? sciagniesz konsole jak trzeba ? podlaczysz komputer i przeprowadzisz diagnostyke ?
Klimatyzacja VW Bora
Co do sprawdzenia instalacji musialbym byc w jakis sposob naprowadzony bo niewiem co do czego, diagnostyke przeprowadzalem nic nie wykazala, zapomnialem wspomniec ze robiac diagnostyke samego climatronica wyskakuje blad o kodzie 4b6. Niestety zostawilem go gdyz na wielu forach znalazlem 100 opinii na ten temat, moze ktos wie dokladnie co to za blad, Pozdrawiam
Re: Klimatyzacja VW Bora
karik22 pisze: zapomnialem wspomniec ze robiac diagnostyke samego climatronica wyskakuje blad o kodzie 4b6. Niestety zostawilem go gdyz na wielu forach znalazlem 100 opinii na ten temat, moze ktos wie dokladnie co to za blad, Pozdrawiam
czym ta diagnostyka byla robiona , bo jak dla mnie to a nie diagnostyka
Klimatyzacja VW Bora