alpine i magnat classic 216
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
alpine i magnat classic 216
Kupilem dzis zestawik- radio Alpine cde-9843r i zestaw głośników magnat classic 216 czy ten zestaw bedzie dobry do nagłośnienia samochodu? Czy głośniki bedą pasować do przednich drzwi ??
mietek
Odświerzam topic obecnie od dwoch lat jestem szczesliwym posiadaczem JBL GTO 6506 CE . Zestawik gra super lecz przy glosniejszym sluchaniu to chyba radio nie wydala - generalnie jestem laikiem jesli chodzi o sprzet audio.
Parametry tego zestawu to :
Moc szczytowa 210W
Moc ciągła 70W
Impedencja 4 Ohm
Skuteczność 90dB
Pasmo przenoszenia 55Hz - 21kHz
Natomiast radio ma 4x40 Watt .
Po dwóch latach w końcu udalo mi sie uprosić moja żonę na rozbudowę zestawu
Pytanie moje brzmi :
Skompletowanie wzmacniacza oraz skrzynki.
Myslałem o głosniku z hertza ok 300 watt w skrzynce no i wzmacniacz który uciągnie calosć tj zestaw jbl oraz suba.
Koleś w sklepie proponowal mi wzmacniacz z carpowera 4 kanalowy o mocy niby
700 w za ok 500 zł do tego glosnik z hertza.
Sledząc wiele tematów wyczytalem że carpower lubi sie grzać przy hertzu.
Generalnie chcialbym zakupic sprzęt który będzie dobrze współgrał z zestawem jbl.
Pytanie nr 2 - montaż głosnikow z zestawu - obecnie są przykręcone do tapicerki - nie muszę pisać jaki to przynosi efekt lecz slyszałem już wiele opini że dyatanse z mdf często puchną pod wpływem wilgoci - czy jest alternatywa ??
Gdzie na slasku można dobrze wygluszyć drzwi oraz zrobic montaz sprzetu - w mare rozsądnych pieniązkach.
Czekam na wasze opinie.
Parametry tego zestawu to :
Moc szczytowa 210W
Moc ciągła 70W
Impedencja 4 Ohm
Skuteczność 90dB
Pasmo przenoszenia 55Hz - 21kHz
Natomiast radio ma 4x40 Watt .
Po dwóch latach w końcu udalo mi sie uprosić moja żonę na rozbudowę zestawu
Pytanie moje brzmi :
Skompletowanie wzmacniacza oraz skrzynki.
Myslałem o głosniku z hertza ok 300 watt w skrzynce no i wzmacniacz który uciągnie calosć tj zestaw jbl oraz suba.