Golf 3 1.6 AEA 75 KM Duże spalanie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Siemanko,
mam problem ze swoim golfem 3, ostatnimi czasy notuje dość spore spalanie, około 10-12l / 100km, nie wiem czy to ma znaczenie ale tankuję na ORLENIE bo nie ma innej stacji paliw w najbliższej okolicy.
Sytuacja już raz miała miejsce, palił jak smok, okazało się że 2 kabelki od sondy lambda się urwały jakimś cudem zostało to naprawione, tydzień potem nastąpiła wymiana termostatu na Wahler, dało to pozytywny efekt na jakiś miesiąc.
Być może układ sterowania silnika jest problemem?
Panowie jak myślicie spalanie jest w normie? czy jednak mu coś dolega? jestem laikiem, żaden ze mnie mechanik, bo jestem informatykiem ale staram się nie być ignorantem, sporo czytam, jednak w sprawach motoryzacji dopiero raczkuję i mam nadzieję że jako weterani naprowadzicie mnie na rozwiązanie problemu.
mam problem ze swoim golfem 3, ostatnimi czasy notuje dość spore spalanie, około 10-12l / 100km, nie wiem czy to ma znaczenie ale tankuję na ORLENIE bo nie ma innej stacji paliw w najbliższej okolicy.
Sytuacja już raz miała miejsce, palił jak smok, okazało się że 2 kabelki od sondy lambda się urwały jakimś cudem zostało to naprawione, tydzień potem nastąpiła wymiana termostatu na Wahler, dało to pozytywny efekt na jakiś miesiąc.
Być może układ sterowania silnika jest problemem?
Panowie jak myślicie spalanie jest w normie? czy jednak mu coś dolega? jestem laikiem, żaden ze mnie mechanik, bo jestem informatykiem ale staram się nie być ignorantem, sporo czytam, jednak w sprawach motoryzacji dopiero raczkuję i mam nadzieję że jako weterani naprowadzicie mnie na rozwiązanie problemu.
jak robisz 2km w koło komina to będzie tyle palił, zalej pod korek, przegoń po trasie tak ze 100km odcinek co by był lub ze 150 i zalej znowu pod korek to będziesz wiedział ile pali
nawet jakby robił te 2 km. w koło komina to i tak ma dużo za duże spalanie.