Obroty silnika na biegu jalowym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bugatti415
- Ma gadane
Witam na poczatku wszystkich forumowiczow.To jest moj pierwszy post na tym forum.Od dwoch dni jestem posiadaczem golfa 4 z silnikiem 1.6 sr.I juz na poczatku zauwazylem dwie sprawy ktore mnie niepokoja.A mianowicie obroty silnika na biegu jalowym sa za wysokie.Okolo 1000 obr/min.Ale podczas jazdy jak jade jakis odcinek drogi i dojezdzam do np. skrzyzowania i wrzucam na luz to wtedy przez kilka sekund nawet sa wyzsze tak ponad 1200 obr./min.I po jakis 10-15 sekundach spadaja do 1000,a wiec troche za wysokie.Czytalem juz troche na ten temat i pewnie bedzie to zabrudzona przepustnica.Ale nie jestem pewien czy po wymontowaniu i wyczyszczeniu i ponownym zamontowaniu tej przepustnicy nie trzebabedzie jej adoptowac na nowo.W tym temacie to jestem zielony i nie mam sprzetu.Chociaz czytalem tez ze podobno w tych silnikach 1.6 sr przepustnica sama sie adoptuje.Wiec jak to jest i co moze byc jeszcze przyczyna wysokich obrotow ? A druga sprawa jest tego typu ze wskaznik temperatury cieczy raz wskazuje dobrze a za jakis czas nie wskazuje nic i po jakims czasie znowu jest ok.Nie zawsze sie tak dzieje ale pare razy przez dwa dni juz tak mialem.Czujnik do wymiany ?
No a jesli ktos wie skad moglbym sciagnac ksiazke sam naprawiam w formacie pdf to bardzo prosze o link.Bo szukam juz troche i tylko sama instrukcja obslugi albo nie pelne wersje.Z gory dziekuje wszystkim za pomoc.
No a jesli ktos wie skad moglbym sciagnac ksiazke sam naprawiam w formacie pdf to bardzo prosze o link.Bo szukam juz troche i tylko sama instrukcja obslugi albo nie pelne wersje.Z gory dziekuje wszystkim za pomoc.
Kniga zrób se sam :
http://www.5fantastic.pl/plikosfera/167 ... je/7660515" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.5fantastic.pl/plikosfera/167 ... je/7660515" onclick="window.open(this.href);return false;
- bugatti415
- Ma gadane