Rolka na alternatorze :(:(:(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Kontakt:

Rolka na alternatorze :(:(:(

Post autor: bambusik » ndz lis 04, 2007 13:23

Witam!!Problem tyczy sie prawdopodobnie rolki, chociaż to moje przypuszczenia tylko bo nie znam się na silniku jak i na jego podzespołach. Opisze po krótce na czym polega problem:z alternatora, dokładniej to chyba właśnie z tej rolki na której obraca się pasek wydobywa sie taki pisk;/, pisk nie jest aż tak strasznie przerażliwy ale słyszalny dla ucha i pisk którego wcześniej nie było. Mieszkam w małej miejscowości i mamy tu jednego elektryka, czuje się Panem:):) i ceny ma kosmiczne więc z racji tego sam chce się za to zabrać. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI

Post autor: PinkFloyd » ndz lis 04, 2007 13:27

Czy to jest pisk który pojawia sie odpaleniu silnika a potem mija???

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Kontakt:

Post autor: bambusik » ndz lis 04, 2007 13:31

Ten pisk jest cały czas jak silnik pracuje:(:(:( a pisk przy odpalaniu to swoja drogą ale to na rozruszniku tuleka chyba ale to mi nie przeszkadza nie raz tylko zaskrzeczy jak odpalam ale nie zawsze

Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Kontakt:

Post autor: lokmen » ndz lis 04, 2007 13:36

Miałem identyczny problem. U mnie okazało się że pęknięta jest taka aluminiowa łapa, do której przykręca się pompę wspomagania.
Kolejną przyczyną może być też napinacz paska. Żeby to sprawdzić musisz kluczem sprobować przytrzymać naciąg paska a dokładniej docisnąć bo jak napinacz słabo działa rolka tak wibruje powodując zmiany naprężeń paska, który z kolei się ślizga i piszczy.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bambusik
Mały gagatek
Mały gagatek
Kontakt:

Post autor: bambusik » ndz lis 04, 2007 13:39