Golf IV zgasł podczas jazdy i nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
Witam, wracalem dzis z pracy, samochod normalnie odpalil. Po przejechaniu ok 10km obroty zaczely spadac, czulem ze jest cos nie tak wiec zjechalem na pobocze, smochod sam zgasl. Kreci elegancko, ale nie odpala, paliwo ma.
Mam dwa kluczyki. Jednym z nich nie moglem wczesniej odpalic silnika, tzn odpalal na chwile i gasl - zapalala sie kontrolka z kluczykiem (od immo?).
Po sciagnieciu na holu do garazu, sprobowalem jeszcze raz. Tym razem na obu kluczykach ta sama sytacja, ledwo zaczyna krecic i przestaje.
Moze mial ktos wczesniej podobny problem? Nie wiem co o tym myslec, a prawda jest taka, ze jestem zielony mechanice samochodow i boje sie, ze jakis mechanik moze mi wcisnac bajke i na mnie zarobic za duzo.
golf 4 1.9 90km na zwyklej pompie
Mam dwa kluczyki. Jednym z nich nie moglem wczesniej odpalic silnika, tzn odpalal na chwile i gasl - zapalala sie kontrolka z kluczykiem (od immo?).
Po sciagnieciu na holu do garazu, sprobowalem jeszcze raz. Tym razem na obu kluczykach ta sama sytacja, ledwo zaczyna krecic i przestaje.
Moze mial ktos wczesniej podobny problem? Nie wiem co o tym myslec, a prawda jest taka, ze jestem zielony mechanice samochodow i boje sie, ze jakis mechanik moze mi wcisnac bajke i na mnie zarobic za duzo.
golf 4 1.9 90km na zwyklej pompie
Kontrolka świec żarowych się zapala? Na początek sprawdził bym przekaźnik 109 pod kierownicą.
Seat Mii 1.O CHYA
- Garrison
- Forum Master
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Zrozumiałem, że na obu kluczykach zapala się teraz kontrolka immo, jo? Jeśli tak to jakiś kolega z forum na pewno się znajdzie w okolicy i pomoże zakodować na nowo, sprawdzić czy to problem właśnie w tym.
-
- Nowicjusz
po przekreceniu kluczyka na zaplon ladnie wszystko sie zapala, kontrolka od swiec gasnie, zapalam i nic sie juz nie pojawia
- Vincet_Vega
- Nowicjusz