Sony S2000 w MK2 1.6 benzyna.
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
-
- Nowicjusz
- Kontakt:
Sony S2000 w MK2 1.6 benzyna.
Witam!
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem zupełnym laikiem w kwestiach poruszanych na tym forum, także z góry przepraszam jeśli kogoś tu rozśmieszą.
Zacznę, może mam golfa II 1.6 benzyna i chciałbym sobie w nim zamontować jakieś radyjko. Jak do tej pory, nie mam w nim nawet głośników także muszę skompletować wszystko co trzeba.
Upatrzyłem sobie Sony S2000, wydaje się mieć to co mnie interesuje za przystępną cenę. Chciałbym zapytać co myślicie o tym modelu i firmie? Ktoś go może używa i ma jakieś własne doświadczenia?
Drugą kwestią są głośniki, chciałbym zamontować sobie dwa z tyłu i dwa z przodu. I tutaj mam pytania: Jakiej firmy głośniki wybrać, jakiej mocy? Może wybrać oryginalne, jakie były montowane w tych samochodach? (mogą być średniej klasy, nie jestem audiofilem). Druga sprawa, dotyczy montażu głośników z przodu: to gdzie je lepiej zamontować w drzwiach czy w desce rozdzielczej? (o ile to jest możliwe)? I jakie powinny mieć parametry?
Z góry dziekuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Mateusz Sołtysek
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż jestem zupełnym laikiem w kwestiach poruszanych na tym forum, także z góry przepraszam jeśli kogoś tu rozśmieszą.
Zacznę, może mam golfa II 1.6 benzyna i chciałbym sobie w nim zamontować jakieś radyjko. Jak do tej pory, nie mam w nim nawet głośników także muszę skompletować wszystko co trzeba.
Upatrzyłem sobie Sony S2000, wydaje się mieć to co mnie interesuje za przystępną cenę. Chciałbym zapytać co myślicie o tym modelu i firmie? Ktoś go może używa i ma jakieś własne doświadczenia?